睇戲有幾難

第53集 估佢唔到

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

嘉賓主持﹕肥冼

話說之前肥冼因爆肺入院,休養期間只能卧床,不能落地,故除咗瞓覺外,只能睇下電影解悶。現在佢終於康復。3位主持再次聚頭做節目,就由病癒歸來的肥冼打頭陣,講下他卧病期間睇過咩有趣電影,他挑選咗經典的<<異形>>系列來講,並對戲中的氛圍大表讚嘆。

話題講講下,就講到一些你估佢唔到的電影,髒神提出了<<Plup Fiction>>,雞口及肥冼都認同呢套電影的講故事手法一流,劇情又完全估佢唔到,之後一路就住估佢唔到呢點出發,幾位再講咗其他電影,詳情唔講太多,留返大家慢慢收聽。


 

 

今集提到的電影包括﹕

  1. <<Alien>>
  2. <<Forrest Gump>>
  3. <<From Dusk Till Dawn>>
  4. <<Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark>>
  5. <<Kill bill>>
  6. <<Predator>>
  7. <<Plup Fiction>>
  8. <<The Shawshank Redemption>>
  9. <<屍殺片場>>