最難寫是編者話

自主前,請先自理

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

到坐低後,見到地磚隙縫間有著薄薄的啡色,應該係乾咗的屎,真係忍唔住問A小姐﹕「喂,你新屋入伙無耐,咁快搞到間屋咁嘅」佢答﹕「我都唔想,以前同阿媽住,所有家務佢搞掂,打掃清潔從來唔駛我做,間中連狗都幫我放埋,而家自己一個住,先發覺原來好多家務要做,初頭都有心機執下屋,幫阿木佢哋沖涼。後來無咩心機搞,放工返嚟好攰,就算想搞都有心無力,或者諗住放假先一次過搞,到放假又想出去玩下鬆下,積積下就搞成咁,唔慣都要慣。」


「年廿八,洗邋遢」,對我嚟講就無咩好洗,因為我每星期都會大洗屋企一次,抹塵拖地洗廁所,故屋企污糟極有限。講到邋遢,令我諗起部份朋友,搬出嚟自住後先發覺自己無咩自理能力,搞到屋企立立亂,到底呢個係普遍現象,定只係我身邊的朋友係咁,就有待各位證實一下。

話說早排舊同學A小姐新屋入伙,邀請我哋上去玩下,A小姐一向鍾意小動物,搬出嚟住後,當然帶埋佢隻狗阿木,再養多三隻兔仔。當日一入屋已聞到一陣難頂臭味,似係屎加動物身上的騷味混和的氣味,只見跟我同行的太太及另外兩位同學,都露出跟我同樣的表情,就知道唔係我個鼻有問題。到坐低後,見到地磚隙縫間有著薄薄的啡色,應該係乾咗的屎,真係忍唔住問A小姐﹕「喂,你新屋入伙無耐,咁快搞到間屋咁嘅」佢答﹕「我都唔想,以前同阿媽住,所有家務佢搞掂,打掃清潔從來唔駛我做,間中連狗都幫我放埋,而家自己一個住,先發覺原來好多家務要做,初頭都有心機執下屋,幫阿木佢哋沖涼。後來無咩心機搞,放工返嚟好攰,就算想搞都有心無力,或者諗住放假先一次過搞,到放假又想出去玩下鬆下,積積下就搞成咁,唔慣都要慣。

A小姐的例子可能就極端咗,只係諗深一層,好多80後或90後好嚮往搬出來,覺得有自己天地好過癮,似乎無考慮到自己住後,有好多家頭細務要處理,包括我在內,唔少朋友搬出嚟後,發覺無咗阿媽幫手執頭執尾係一件好大鑊的事,一間屋,除咗清潔打掃,重有好多雜務要處理,例如幾耐開一次機洗衫,初搬出嚟時試過懶洗衫,搞到差啲搞到無衫換。又好似去超市補倉,以前老媽定時定候去入貨,想飲汽水打開個雪櫃就有。而家自己住,想飲就自己去買,去買前重要檢查下有咩日用品有缺,一次過買齊,否則要用時發覺無先買就好麻煩,試過老婆煮煮下飯先知無豉油,我即刻衝去買,一來一回,最後成餐飯遲咗半個鐘先有得食……重有其他林林總總的雜務就唔多講。雖然呢啲雜務唔係咩複雜難解的問題,但每樣加加埋埋都要一定時間去處理,以前同屋企住,星期六日就係放假,而家的星期六日要抽時間處理家務瑣事,老實講係好麻煩,因此我有唔少朋友索性唔理,忍得就忍,只係我有潔癖,唔執過唔到自己果關。其實我都有妥協的地方,好似對食方面我係個幾麻煩的人,想食得好最好自己煮,只係我實在分唔到身,故只能將就下,肚餓就出街食,我明白出街食得多係無益,不過真係兼顧唔到咁多。

 未搬出嚟住前,覺得經營一頭家有幾難,到真正自住後先發覺無咁易,因為身邊已少咗個自細默默幫我哋完成所有家務的人。