最難寫是編者話

有事就嗌移民

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

香港人邊到有錢搵到就去邊到安居樂業,其實移民與否無咩所謂,每個人有權選擇自己的生活方式,不過有部份香港人幾雙重標準,自己移民無問題,但好歧視新移民


朋友阿強話睇完近幾期以置業為題的編者話後有啲意見,佢認為香港樓貴到痴線,已經唔係人買 (唔通買家唔係人…….其實係為人父母)。阿強又話﹕「香港社會問題多多,由上至政府施政失誤連連,下到社會氛圍怨氣連天,香港已經唔適合人住,就算有錢都唔應該買樓,用嚟移民到其他國家好過。佢重話,同樣揸住五百萬,香港最多買得果幾百尺樓,台灣可以買千幾二千尺,生活壓力又無咁大。留在香港,日日受折磨,返工做餐死都係得雞碎咁多人工。作為納稅人,福利無自己份,就益哂班新移民….」。佢一口氣講出諸多不滿,最後講咗句﹕「有得走我一定走」。

講到移民,可能大家第一時間諗到八十年代到九十年代初的移民潮,好多人移去加拿大。當時好多香港人擔心回歸後的社會狀況,都選擇咗移民。其實香港人同移民幾有緣,因為香港本身就係一個由移民組成的社會,早到抗日戰爭及國共內戰時,已經有大量國內的人為逃避戰火而走難到香港。到文化大革命時,又有大量難民由國內偷渡到香港定居,單係呢兩次移民潮已為香港帶來三百萬人,當而家香港有八百萬人,即係接近一半人係呢批移民的第二代甚至第三代,我就係其中一人,我阿爺阿公阿婆都係抗日時期走難到香港。

香港人邊到有錢搵到就去邊到安居樂業,其實移民與否無咩所謂,每個人有權選擇自己的生活方式,不過有部份香港人幾雙重標準,自己移民無問題,但好歧視新移民,電影<<富貴再逼人>>中驃叔兩公婆搭地鐵的一幕就好描寫到呢類人的心態,驃叔兩公婆移民加拿大後,返到香港坐地鐵時,遇到一車異地人,有中國人越南人菲律賓人,驃叔一臉不屑,覺得佢哋霸佔香港,同而家有人覺得新移民嚟香港搶飯碗搶福利,係蠶食香港的蝗蟲,係破壞香港的賤精的想法無分別。有呢種想法的人有無諗過,自己上兩代可能都係新移民?自己有咩本錢去歧視人?你話以前還以前,咁講返而家,我哋移民到彼邦,在外國人眼中我哋都係新移民,如果人哋歧視我哋,話我哋去到剝奪當地人資源又點?要知道好多香港人,尤其係早年移民那批,好多無一技之長,去到外國隨時「洗大餅」,外國人一樣可以認為這些「新移民」係同本土基層人士爭飯碗。

我無意為新移民講說話,只不過想請大家諗清楚移民的目的,無論咩年代或種族,移民只係想尋求一個更好的生活環境,我哋有權去他國尋找幸福,何解就嫌棄他人去香港生活?新移民有問題,我哋要做的係檢視移民政策,而唔係單單討伐新移民。好多人講到香港民不聊生,唔走唔得,唔該認真睇下新聞,幾多戰亂頻仍的國家,果啲地方就真係民不聊生。我就唔會移民,香港係我屋企,或者佢今日真係亂咗,亂咪執返好,無人會因為間屋亂而選擇搬屋啩。

各位朋友如果好似阿強咁有任何意見,歡迎隨時聯絡我,大家交流交流。

相關文章

急住買樓定買債

有樓有成就?