文化傳統與交流

香港印象、影象、萬象

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

20190429 MJ wm

畫師﹕M-Jean


作品簡介﹕

設計說:《功夫城寨》講起香港電影畀我有咩深刻的印象,其實你問我特別歡喜邊部,我真係無呢方面的概念,我個年代一講睇電影就一定係港產片,果時的港產片係東南亞眾國的大鰐,更加係大陸範圍內的無敵金剛,一講港產片畀人的第一感覺絕對非功夫片莫屬,從一條龍到另一條龍無不透露住鐵橋硬馬的熱血氣息,再深入D的題材又有比較情懷的大都市小市民生存空間的文藝片,可為武又勁文又精,簡直係電影界的多面手,港產片果時真係遇神殺神,遇佛殺佛。今次作品用咗大集匯的方式去為我張畫佈咗個「局」,用「寨」係因為我對港人的居住環境比較密集的一個感覺,一路向上行我將以發哥"英雄本色"Mark哥的造型為結尾,發哥的演技果陣已經超神。時間有限,重有好多講唔完的畫面未做到,期待以後有其他機會去表達。