無明火起三千丈

第59集 關於環保,講多少少

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

上集提到煮得好食就係環保,主持們講完之後,仍然覺得意猶未盡,因此今集來個短短的補充。

不時不食,好多人都知的道理,只不過在今日的社會,要做到似乎唔容易,畢竟資源豐富加上科技發達,基本上想食就食,不時不食的概念日漸消失,連帶資源的消耗也為之增加,要食好西,必定用多了資源在儲藏和運輸方面,這其實與環保的概念是相違背。只不過有些事物,試過就返唔到轉頭,大家慣了隨時食好西,一下子要大家過回從前的生活,在情理上講唔過去,人生在世,總有權選擇食好一點吧。

繼續講到食,好多人話食內臟話唔健康,但其實食內臟,又係環保的表現,一隻牛一隻豬,如果食到盡,包括內臟都食埋,又確實是減少浪費,只不過又有多少人會選擇食動物的內臟呢?

以前話人生七十古來稀,現在就人生七十好 easy,以前的人可能50幾60歲就走到生命盡頭,今日閒閒地都80幾歲先玩完。人生長咗,資源消耗多咗,從環保角度睇,的確係一個問題,亦是個解決不了的問題,或者當有一日可以研究到人原來單靠吸風飲露都可以生存的話,這個死結就能解開,但是有可能嗎?

短短地但又反思多多的一集,希望大家喜歡。