無明火起三千丈

第62集 咩係窮? 窮人係咪真係無咩選擇?

FacebookTwitterWhatsAppLineGoogle+

「鬼叫你窮,做嘢啦」

香港地,生活指數之高,全球數一數二,好多人為三餐日做夜做,隨時連星期六日都要做,都咪話唔捱到金睛火眼,不過開講有話,鬼叫你窮,頂硬上。

然而咩叫窮呢? 係咪單純無錢就叫窮呢? 咁究竟無錢到咩地步先叫窮呢? 畢竟人人生活條件同要求唔同,有人食慣嘆慣,偶然食一餐快餐店都想死﹔有人就慣咗餐餐粗茶淡飯,突然間有日可以去快餐店,食個鐵板豉油西餐,感覺開心過上天。因此每個人對窮的理解都唔同。

可能有人會覺得好灰,受生活壓力所逼,覺得自己好窮,又覺得做人無咩選擇。然而係咪窮人真係無得選擇呢? 「窮」係恆數,還是變數呢?

講窮講有錢,講人生有得揀抑或無得揀的一集,你會揀聽定唔聽呢?


Part 1

Part 2

相關內容﹕

我都係想過簡單生活啫